NIEKTÓRZY PROGRAMIŚCI

W związku z tym niektórzy programiści utrzymują że cel lepiej pokazuje pedagogiczne zamierzenia, niż wskazuje na ich spełnienie. Dodają, że ustalając cele, dobrze zastanowić się, dlaczego pragniemy, by uczeń wykonał dane czynności. Na przykład cel: uczeń ma przebiec jedną milę w czasie poniżej ośmiu minut, pokazuje, o jakie zachowanie chodzi (bieg), sytuację (mila), a nawet kryterium osiągnięcia (osiem minut). Nie wynika z niego jednak, dlaczego zależy nam, by uczeń przebiegł jedną milę w takim właśnie czasie.Ponieważ nie zastanawiamy się dostatecznie głęboko, do czego służącele, trudno nam dojść do porozumienia, czym są albo być powinny i jaką powinny mieć formę. Poza tym cele mogą obejmować różne zakresy programu.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów związanych z rodzina i dziećmi. Posty jakie są tutaj przeze mnie zamieszczane to wynik moich osobistych doświadczeń i pracy zawodowej jako psycholog dziecięcy. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)