PRZEKAZANIE INFORMACJI

Przekazując informacje o programie, trzeba zrobić coś więcej niż podanie rezul­tatów oceny. Trzeba zinterpretować dane (po etapie 4.) i przedstawić wnioski i zale­cenia. Powiedzieć, jak można wykorzystać dane i wyniki. Przedstawić własny osąd. Jeśli ewaluator pracuje na rzecz instytucji lub osób odpowiedzialnych za program, można im to wszystko przekazać i niech robią co chcą Ale bywa i tak, że to ewalu­ator odpowiada za wprowadzenie zaleceń w życie. W takim przypadku do sprawo­zdania należy dodać spis warunków, które trzeba spełnić, żeby zalecenia trafiły do praktyki. Ktoś musi oczywiście czuwać nad przebiegiem tych etapów oceniania. Ktoś musi ustalić budżet, terminy, przydzielić zadania wykonawcom. Wszystko to najle­piej dokładnie zaplanować na samym początku.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów związanych z rodzina i dziećmi. Posty jakie są tutaj przeze mnie zamieszczane to wynik moich osobistych doświadczeń i pracy zawodowej jako psycholog dziecięcy. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)