WARTOŚĆ WZGLĘDNA

Behawiory;;ta zaś zapyta, czy program posłuży kształtowaniu umiejętności określonego zachowania uczniów na planowanym poziomie biegłości.Już na samym początku pracy nad programem należy wskazać, kim będą uczniowie. Druga część pytania o wartość instrumentalną dotyczy właśnie grupy użytkowników. Nie każdy program nadaje się dla wszystkich uczniów Ocena pro­gramu ma nam powiedzieć, jacy uczniowie najprawdopodobniej najwięcej wyniosą z realizacji tego programu.Pytania te zadają pedagodzy, zastanawiając się nad wyborem programu. Czy no­wy program lepszy jest od starego? Z reguły bowiem nowe programy konstruuje się dlatego, że jesteśmy niezadowoleni z używanych wcześniej.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów związanych z rodzina i dziećmi. Posty jakie są tutaj przeze mnie zamieszczane to wynik moich osobistych doświadczeń i pracy zawodowej jako psycholog dziecięcy. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)